اقتصاد

آیا پس از بازگشایی توکن های 559 میلیون دلاری توسط ریپل، XRP به 0.43 دلار کاهش می یابد؟

آیا پس از بازگشایی توکن های 559 میلیون دلاری توسط ریپل، XRP به 0.43 دلار کاهش می یابد؟

Bijie.com گزارش داد:

    ریپل 1 میلیارد توکن XRP به ارزش 559.9 میلیون دلار را باز می کند، ارزش XRP در 30 روز گذشته کاهش یافته است.

در ماه آگوست، XRP بیشتر ارزش خود را در نمودار قیمت از دست داد. در واقع، در زمان نگارش این مقاله، آلتکوین 8.16 درصد در نمودار ماهانه کاهش یافته و با قیمت 0.5569 دلار معامله می شود.

در ماه آگوست، XRP نوسانات شدیدی را تجربه کرد و آلتکوین به پایین‌ترین سطح محلی 0.43 دلار سقوط کرد. با این حال، XRP به زودی به بالاترین سطح محلی 0.64 دلار بهبود یافت. متأسفانه، این دوام نداشت زیرا ارز دیجیتال یک بار دیگر سود خود را از دست داد.

در پشت این اقدام قیمتی متناقض، ریپل امروز پس از بازگشایی آخرین سری از توکن‌های XRP در خبرها قرار دارد.

1 میلیارد توکن XRP ریپل باز شد

بر اساس یک ردیاب محبوب تراکنش نهنگ در X، ریپل سه بار متوالی به مجموع 1 میلیارد توکن XRP را باز کرده است. با توجه به ارزش بازار، ارزش این سکه ها در نمودار قیمت 559.9 میلیون دلار است.

آخرین بازگشایی در یک دسته از سه تراکنش مختلف تکمیل شد، یکی به ارزش 500,000 XRP و دو مورد دیگر به ترتیب به ارزش 300,000 و 200,000 XRP.

“500000000 #XRP (280008999 دلار) قفل شده از سپردن کیف پول ناشناخته.”

بازگشایی اخیر، سرمایه گذاران را نگران کاهش قیمت بعدی کرده است. از لحاظ تاریخی، این قفل‌های برنامه‌ریزی‌شده تأثیر منفی بر قیمت XRP دارند. به عنوان مثال، در ماه ژوئن، ریپل 200 میلیون سکه را تخلیه کرد و آلت کوین 9.25 درصد کاهش یافت، با 0.475 دلار معامله شد.

قیمت XRP نیز در دوره بازگشایی آگوست کاهش یافت و آلتکوین از 0.65 دلار به 0.56 دلار کاهش یافت.

از ژانویه 2024، ریپل بیش از 2.02 میلیارد توکن XRP به ارزش 1.15 میلیارد دلار از خزانه خود منتشر کرده است.

در طول این دوره، قیمت‌ها در چهار ماه از هشت ماه پس از هر بازگشایی کاهش یافت. XRP تنها در ماه های فوریه و ژوئیه پس از آنلاک شدن، افزایشی را ثبت کرد، در حالی که در دو ماه دیگر، واکنش بازار بسیار خنثی بود.

بنابراین، بر اساس داده‌های تاریخی، قیمت XRP همیشه رابطه سازنده‌ای با این قفل‌های توکن معمولی نداشته است.

نمودار چه می گوید؟

تحلیل AMBCrypto نشان می‌دهد که XRP در هفت روز گذشته در انتهای یک مسیر نزولی پایدار قرار داشته است.

اولاً، جریان پول Chaikin (CMF) آلتکوین 0.02- است.

به نظر می‌رسد این نشان می‌دهد که XRP ممکن است با فشار فروش مواجه باشد – احساسات بازار نزولی است زیرا دارندگان ممکن است موقعیت‌های خود را ببندند.

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل ما از Cryptoquant نشان می‌دهد که دامنه ارزش ورودی مبادله تحت سلطه جریان‌های زیاد است.

این نشان می‌دهد که XRP اخیراً شاهد حرکت قابل توجهی از نهنگ بوده است. این جریان‌های بزرگ به مبادلات به این معنی است که نهنگ‌ها ممکن است برای فروش آماده شوند، که می‌تواند منجر به فشار نزولی بر قیمت‌ها شود.

به طور مشابه، سود باز در هفت روز گذشته کاهش یافته است.

OI از 469 میلیون دلار به 413 میلیون دلار کاهش یافت، که به این معنی است که سرمایه گذاران در حال بسته شدن موقعیت هستند. زمانی که سرمایه گذاران موقعیت های خود را بدون باز کردن موقعیت های جدید می بندند، نشانه ای از احساسات منفی بازار است.

در نهایت، انحلال موقعیت های خرید در هفته گذشته نسبتا بالا باقی مانده است. تا زمان انتشار، داده های Coinglass نشان می دهد که 494,000 دلار از موقعیت های خرید و 109,800 دلار از موقعیت های فروش منحل شده است. به طور خلاصه، سرمایه گذارانی که روی یک بازار رو به رشد شرط بندی می کنند، مجبور می شوند موقعیت های خود را ببندند.

این یک احساس نزولی است زیرا آنها تمایلی به پرداخت حق بیمه برای حفظ این موقعیت‌ها ندارند که منجر به انحلال می‌شود.

بر اساس عملکرد گذشته و احساسات عمومی بازار نزولی، آلتکوین احتمالاً تا سطح حمایت محلی 0.43 دلار کاهش می یابد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا